تبلیغ رسانه ای آل یاسین

گروه مبلغان رسانه ای و فضای مجازی

تبلیغ رسانه ای آل یاسین

گروه مبلغان رسانه ای و فضای مجازی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۷، ۱۷:۲۹ - Mostafa Smerat
    عالی .
نویسندگان

 جسارت به مادر

مدتی برای اقامه نماز جماعت به مسجدی می رفتم ؛بین نماز دو سه دقیقه صحبت می کردیم؛ بحث در مورد این آیه قرآن بود:

وما أصابکم من مصیبة فبما کسبت ایدیکم(شوری٣٠)

هر مصیبتی که به شما می رسد به خاطر کار هایی است که انجام می دهید.

یک روز بعد از نماز پیرمردی آمد وگفت :حاج آقا من در  مورد این آیه داستانی دارم؛ گفتم بفرمایید:

گفت:من دوستی داشتم که وکیل دادگستری بود؛ روزی او را دیدم بعد از سلام واحوال پرسی به من گفت:امروز بین من و مادرم دعوایی ایجاد شد؛  مادرم به من جمله ای گفت که من خیلی ناراحت شدم؛ من هم با سیلی زدم به صورت مادرم؛
پیرمرد گفت: من به او گفتم مگر آدم با مادرش دعوا می کند ؛ تو چطور جرأت کردی به صورت مادرت سیلی بزنی

پیرمرد گفت:دو  سه روز بعد در خیابان می رفتم ؛ اعلامیه ای نظرم را به خود جلب کرد

نگاه کردم دیدم همان رفیقم بود که به مادرش سیلی زده بود

✅کانال معارف ناب قرآن واهل بیت(علیهم السلام)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی