تبلیغ رسانه ای آل یاسین

گروه مبلغان رسانه ای و فضای مجازی

تبلیغ رسانه ای آل یاسین

گروه مبلغان رسانه ای و فضای مجازی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۷، ۱۷:۲۹ - Mostafa Smerat
    عالی .
نویسندگان

   🌺بدی را با خوبی دفع کن🌺


خداوند در قرآن می فرماید:

 ادْفَعْ بِالَّتىِ هِىَ أَحْسَنُ فَإِذَا الَّذِى بَیْنَکَ وَ بَیْنَهُ عَدَاوَةٌ کَأَنَّهُ وَلىِ‏ٌّ حَمِیمٌ( فصلت٣۴)

بدى را با نیکى دفع کن، ناگاه (خواهى دید) همان کس که میان تو و او دشمنى است، گویى دوستى گرم و صمیمى است!

🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

خاطره یکی از علما

با ماشین داشتم می رفتم ؛مانعی در مقابل ماشینم قرار گرفت؛ مجبور شدم ماشین رو کمی منحرف کنم ؛یکی از راننده ها که نمی دونست چرا ماشین رو کنار کشیدم؛با ماشینش اومد کنارم  و صدا زد هی الاغ...😡
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾

ماشینش رو می دیدم ؛بعد از مسافتی که طی کردیم  یه جایی زد کنار من هم پشت سرش زدم کنار ؛ پیاده شدم و رفتم کنار ماشینش ؛ سلام کردم؛ شیشه ماشین رو کشید پایین و گفت : ببخشید شما؟

گفتم : من همون الاغه هستم😂

 خیلی شرمنده شد😓 ؛ علت انحراف رو بهش گفتم  ؛معذرت خواهی کرد وهمین برخورد خوب آغاز آشنایی ودوستی صمیمانه ما شد.

ما مشغول کار برای  خیریه بودیم  وایشون کمکهای زیادی به ما کرد.

✅معارف ناب قرآن واهل بیت(علیهم السلام)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی