تبلیغ رسانه ای آل یاسین

گروه مبلغان رسانه ای و فضای مجازی

تبلیغ رسانه ای آل یاسین

گروه مبلغان رسانه ای و فضای مجازی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۷، ۱۷:۲۹ - Mostafa Smerat
    عالی .
نویسندگان

🔶⚜️🔶⚜️🔶⚜️🔶⚜️🔶⚜️🔶⚜️

وَأَنفِقُوا مِن مَّا رَزَقْنَاکُم مِّن قَبْلِ أَن یَأْتِیَ أَحَدَکُمُ الْمَوْتُ فَیَقُولَ رَبِّ لَوْلَا أَخَّرْتَنِی إِلَی أَجَلٍ قَرِیبٍ فَأَصَّدَّقَ وَأَکُن مِّنَ الصَّالِحِینَ (منافقون۱۰)
 ☘️☘️☘️☘️☘️

از آنچه به شما روزی داده ایم انفاق کنید، پیش از آنکه مرگ یکی از شما فرا رسد و بگوید: «پروردگارا! چرا (مرگ) مرا مدت کمی به تأخیر نینداختی تا (در راه خدا) صدقه دهم و از صالحان باشم.

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

                🌺 حکایت 🌺

یکی از اساتید  می فرمودند: برای تبلیغ به روستایی رفته بودم روزی عده ای نزد من آمدند و گفتند: برای امر خیری  نیاز به مبلغی پول داریم  یک نفر در روستا هست که خیلی متمول است اگر امکان دارد شما از ایشان درخواست کمک نمایید.

ایشان فرمودند: من  نزد او رفتم و پیغام  مردم را به او رساندم
ولی او قسم خورد که من الان هیچ پولی ندارم که کمک کنم
 من هم قبول کردم و آمدم

فردای همان روز مردم آمدند وگفتند: حاج آقا تشریف بیاورید برای اقامه ی نماز میت
گفتم برای چه کسی؟

گفتند:برای همان شخصی که قرار بود از او کمک بگیریم!!

چند روز بعد خبر آوردند  در همان موقعی که من از او درخواست کمک کردم فقط سیصد میلیون در حساب بانکی اش داشته بعلاوه دستگاههای مختلف سنگبری..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی