تبلیغ رسانه ای آل یاسین

گروه مبلغان رسانه ای و فضای مجازی

تبلیغ رسانه ای آل یاسین

گروه مبلغان رسانه ای و فضای مجازی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۷، ۱۷:۲۹ - Mostafa Smerat
    عالی .
نویسندگان

َمَا أَصَابَکُم مِّن مُّصِیبَةٍ فَبِمَا کَسَبَت أَیْدِیکُمْ وَیَعْفُو عَن کَثِیرٍ

هر مصیبتی به شما رسد به خاطر اعمالی است که انجام داده اید، و بسیاری را نیز عفو می‌کند! (شوری۳۰)
                 ⚜️حکایت⚜️

✅چند سال پیش برای تبلیغ ماه مبارک رمضان به یکی از زندانها رفته بودم

در آنجا با جوانی آشنا شدم که به چندین سال حبس محکوم شده بود

از او سوال کردم به چه دلیلی به زندان افتادی گفت:

 ✅من گرفتار آه همسرم شدم✅

ْقضیه برایم جالب شد؛علت را پرسیدم گفت:

اگر در دنیا سالی پنج نفر زن خوب به دنیا بیاید یکی از آنها همسر من بود
چند سال با هم زندگی کردیم؛ و  هیچ مشکلی نداشتیم
تا اینکه  چشمم به دختری افتاد وعاشقش شدم
تصمیم گرفتم با آن دختر ازدواج کنم
به همین خاطر شروع کردم به ناسازگاری با همسرم و بلاخره کار را به طلاق رساندم


با دختری که عاشقش شده بودم ازواج کردم ولی بر خلاف همسر اول نصیبم فقط رنج وغم و ناراحتی بود

 در این موقع بود که فهمیدم چه گوهری را از دست دادم😢😭
آنقدر از همسر دوم مصیبت کشیدم تا در نهایت مجبور به طلاق شدم

بعد از آن هم در اثر قضیه ای به زندان افتادم ولی خودم می دانم که آن اتفاق بهانه بود

آه همسرم مرا به زندان انداخت😔


   💖بیا تا قدر یکدیگر بدانیم💖

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی